مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-13سياسي

تهدیدات کرونا را در هرمزگان به فرصت تبدیل کردیم/نیازمند توجه ویژه دولت هستیم


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندیم اتفاقات مثبتی همچون بیمارستان 531 تختخوابی و بیمارستان کودکان بندرعباس هرچه زودتر به نتیجه برسد.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندیم اتفاقات مثبتی همچون بیمارستان 531 تختخوابی و بیمارستان کودکان بندرعباس هرچه زودتر به نتیجه برسد.

محمد آشوری صبح امروز (22 تیرماه) در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، افزود: در این شرایط سخت که کشور با محدودیت منابع و بحران های ناشی از شیوع کرونا مواجه است جا دارد از زحمات کادر درمان قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از شهدای سلامت در استان هرمزگان یاد کنیم که در خط مقدم مقابله با شیوع این ویروس بودند، تصریح کرد: امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مبتلا به کروناست خواهیم دانست که مسئولان استان از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکردند و تمامی سختی ها را به جان خریدند.

آشوری با تقدیر از نیروهای مسلح و بنگاه های اقتصادی هرمزگان در حمایت از ارتقای امکانات و زیرساخت های بهداشت و درمان استان، خاطرنشان کرد: عادت داریم که از تهدیدات، فرصت بسازیم و اتفاقات گذشته سبب شد تا فرصت هایی را مقابلمان قرار دهد و بنیان حرکت های اساسی در کشور گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات کرونا را در هرمزگان به فرصت تبدیل کردیم/نیازمند توجه ویژه دولت هستیم

تهدیدات کرونا را در هرمزگان به فرصت تبدیل کردیم/نیازمند توجه ویژه دولت هستیم