مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-13اقتصادي

اجرای چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج 85 درصد پیشرفت دارد


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج در حال اجرا بوده و 85 درصدپیشرفت دارد.

- سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد: اجرای چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج 85 درصد پیشرفت دارد ایسنا/کردستان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج در حال اجرا بوده و 85 درصدپیشرفت دارد.

صلاح فتحی امروز سه شنبه(22 تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد به طول 21 کیلومتر در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول 9.

2 کیلومتر، قطعه دوم آن به طول 5.

4 کیلومتر وقطعه سوم آن نیز 6.

2 کیلومتر طول دارد.

فتحی گفت: 14 کیلومتر از پروژه به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیربار ترافیک بوده و 3 کیلومتر دیگر نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

وی عنوان کرد: 4 کیلومتر از مسیرباقیمانده که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

فتحی خاطرنشان کرد: برای اجرای این حجم از عملیات بیش از 68 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام و بهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد 40میلیارد تومان (بدون احتساب تونل های چهارگانه) اعتبار مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج 85 درصد پیشرفت دارد

اجرای چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج 85 درصد پیشرفت دارد