مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-13پزشكي

مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هرمزگان وجود دارد


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در تمامی شهرستان های هرمزگان شاهد مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در بخش آمبولانس های اورژانس با مشکل بسیاری مواجه است و علی رغم زحمات کشیده شده هنوز مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد، تصریح کرد: بدهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بابت دارو نیز امروز به یک مشکل جدی رو به رو شده و دانشگاه علوم پزشکی از تمامی ظرفیت هایش بهره برده اما اکنون وقت حمایت دولت و وزارت بهداشت و درمان برای رفع این مشکل است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در خصوص بیمارستان کودکان بندرعباس جلسه ای با پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار و 180 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم وزارت بهداشت و درمان در بحث تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی یاور ما باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بندرخمیر نیز بیمارستانی وجود دارد که کارخانه سیمان خمیر قبول کرد بخشی از توسعه این بیمارستان را در دستور کار قرار دهد که باهزم نیاز به حمایت دولت برای تکمیل آن است، خاطرنشان کرد: جزیره قشم 120 کیلومتر طول دارد که تا 50 کیلومتر می توانند به جزیره قشم مراجعه کنند اما از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هرمزگان وجود دارد

مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هرمزگان وجود دارد