مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-13بين الملل

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش بس غزه


پس از هفته ها میانجی گری مصر در مذاکرات غیرمستقیم میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی ، اکنون منابع آگاه گزارش دادند رژیم صهیونیستی از برخی شروط خود کوتاه آمده و دور اول مذاکرات در حال نهایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز به روز سقف مطالبات رژیم صهیونیستی در مذاکره غیرمستقیم با مقاومت فلسطین پایین تر می آید، مقاومتی که به نظر می آید جدیت تهدیداتش درباره انفجار دوباره وضعیت، کار خودش را نزد دشمن صهیونیستی کرده است.

روزنامه ) سخنگوی رژیم صهیونیستی اخیرا از افزایش مساحت صید از نه مایل به دوازده مایل خبر داد و افزود، اجازه واردات کالاهای پزشکی، کالاهای مخصوص ماهیگیری، مواد خام ویژه صنعت و نساجی از طریق گذرگاه کرم ابوسالم داده شده است.

همچنین محصولات زراعی و نساجی نیز از نوار غزه به اراضی اشغالی 1948صادر خواهد شد.

علیرغم اینکه اقدام مذکور نیازهای مردم نوار غزه را به صورت کامل تامین نمی کند و حماس این موضوع را به اطلاع مصریها رسانده اما قاهره به فلسطینی ها گفته که رژیم صهیونیستی هفته جاری گذرگاه کرم ابوسالم را برای ورود کالاهای معطل مانده در بندرها باز می کند.

از طرف دیگر محمد العمادی نماینده قطر در بازسازی غزه هفته جاری وارد غزه شد و با نمایندگان حماس درباره سازوکار جدید برای وارد کردن کمک مالی قطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش بس غزه

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش بس غزه