مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-13اقتصادي

بیش از 1900 روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند


بیش از 1900 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از 1900 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستاهای محور دریژان شهرستان دورود با قدردانی از خدمات شرکت گاز لرستان، اظهار کرد: استان در حوزه گازرسانی جزء استان های ویژه در دولت است.

وی ادامه داد: در سال 1392 حدود 400 روستای این استان گازدار بودند و هم اکنون بیش از 1900 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با توجه به اینکه روستاهای این استان به صورت پراکنده و کوهستانی هستند شرکت گاز استان کار بزرگ و منحصر به فردی را در حوزه گازرسانی روستایی انجام داده که باید از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای محور دریژان با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران اجرایی استان در حمایت و همکاری با شرکت گاز استان در به دست آوردن عنوان شرکت شگفتی ساز شرکت ملی گاز ایران در حوزه گازرسانی، تصریح کرد: از مجموع 128 روستای واجد شرایط شهرستان دورود تاکنون گازرسانی به 102 روستا انجام شده که گازرسانی به 16 روستای دیگر در ادامه پروژه محور دریژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1900 روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند

بیش از 1900 روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند