مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-13سياسي

تجلیل از مادران شهیدپرور و مسجدی در برنامه «شکوه مادری»


حجت الاسلام ارزانی از تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم در سال 1400 خبر داد و گفت: امسال نیز این طرح از سوی ستاد فهما تداوم یافته و با محور و عنوان «شکوه مادری» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان (شکوه مادری) و رونمایی از پوستر طرح های ملی ترنم فهما و مدرسه، مسجد، تابستان صبح امروز سه شنبه 22 تیرماه به میزبانی استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

در این آیین از مادران نمونه مسجدی و شهید پرور آمنه احمدی مادر شهیدان علی و غلامرضا اسماعیل نژاد و خواهر شهید حسن احمدی و همسر جانباز 70درصد، عفت امیرخانی مادر شهید حیدر اسکندری و  فعالان مسجدی سیده زیبا موسوی ، کبری امانی ، زیبا داودی ، زهرا جعفری تجلیل و تکریم به عمل آمد.

در جریان این آیین حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد فهما و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری و تنی چند از دیگر مسئولان استانی، با اهدای لوح تقدیر از این افراد تجلیل کردند.

 حجت الاسلام ارزانی طی سخنانی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری استان ویژه و بام ایران است، افزود: تنوع اقوام و فرهنگ ها را در این استان ها شاهد هستیم، مردم از قومیت های مختلف در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مادران شهیدپرور و مسجدی در برنامه «شکوه مادری»

تجلیل از مادران شهیدپرور و مسجدی در برنامه «شکوه مادری»