مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-13سياسي

توسعه راه آهن مستلزم فرهنگ سازی است


طی بازدید مشترک مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز گیلان و مدیرکل راه آهن شمال 2 از شبکه ریلی استان گیلان به ضرورت استفاده رسانه برای فرهنگ سازی ایمنی در راستای توسعه این متد حمل ونقل تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامحسین ولدی در حاشیه بازدید از خطوط ریلی رشت با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه در راستای افزایش فرهنگ ایمنی اظهار کرد: رسانه ملی و در حوزه های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای تولید و انتشار محتوای الزامات، قوانین و نکاتی که برای یک زیست مسالمت آمیز ساکنان حاشیه خطوط ریلی با این متد حمل ونقل دارد که نباید از این مهم غافل شد.

وی ابا اشاره به همکاری همه جانبه راه آهن با صداوسیما در جهت فرهنگ سازی افزود: برای تسهیل در تولید محتوا در امر فرهنگ سازی، برجسته سازی و معرفی خدمات، مجموعه تصاویر تهیه شده از طول خطوط، ایستگاه، قطارهای باری و مسافری توسط این اداره کل به صداوسیمای استان گیلان تحویل خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمال 2 همچنین با اشاره به نقش فضای مجازی بیان کرد: در عصر کنونی با توجه سرعت انتقال اطلاعات، فضای مجازی نقش تعیین کننده ای در امر فرهنگ سازی دارد.

ولدی با تصریح بر اینکه مردم گیلان شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: برای آسایش حال اهالی شریف گیلان بهترین سالن های مسافری شبکه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه راه آهن مستلزم فرهنگ سازی است

توسعه راه آهن مستلزم فرهنگ سازی است