مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-13فرهنگي

تجلیل از «سید میثم موسویان» برنده جایزه ادبی قلم زرین


«سید میثم موسویان»، نویسنده همدانی و برنده جایزه قلم زرین 1400 توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در ویژه برنامه از تبار قلم ویژه تقدیر از نویسندگان بومی استان های کشور، محفل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از سید میثم موسویان نویسنده و رمان نویس همدانی که آثاری چون بی نام پدر ، میوه های رسیده و چهار پر را در کارنامه کاری خود دارد و به تازگی جایزه ادبی قلم زرین 1400 را به خاطر اثر بی نام پدر دریافت کرده، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این آیین با بیان اینکه باید به استان همدان به خاطر برگزاری جشنواره دوست من کتاب خدا قوت گفت اظهار کرد: این جشنواره از جمله برنامه های شاخص نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود که به خوبی برگزار شد.

مهدی توکلیان در ادامه ویژه برنامه از تبار قلم را فرآیندی تأثیرگذار در حوزه امور اجتماعی دانست و افزود: محفل ادبی از قابلیت های شاخص کتابخانه های عمومی در دوره جدید است که به عنوان باشگاه فرهنگی اجتماعی در کل کشور خدمات ارائه می دهد.

وی گفت: با این گونه فعالیت ها کتابخانه های عمومی از مأموریت های معمولی خود مبنی بر امانت کتاب و محلی صرفاً برای مطالعه خارج شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از «سید میثم موسویان» برنده جایزه ادبی قلم زرین

تجلیل از «سید میثم موسویان» برنده جایزه ادبی قلم زرین