مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-13سياسي

با کاروان های عروسی به عنوان جرم مشهود برخورد می شود


با توجه به ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 شب تا 3 صبح با هر گونه کاروان های عروسی به عنوان جرم مشهود توسط نیروی انتظامی برخورد می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:با توجه به ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 شب تا 3 صبح با هر گونه کاروان های عروسی به عنوان جرم مشهود توسط نیروی انتظامی برخورد می شود.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان همچنین با تاکید بر ممنوعیت حضور مداحان در مراسم ختم اظهار کرد: سلامت مردم با هیچ چیز قابل معاوضه نیست و در این رابطه مداحانی که با حضور در مراسم ها موجب تجمع افراد می شوند همچنان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ورود شهرستان به پیک پنجم کرونا و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل عادی انگاری خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از عادی انگاری های موجود در سطح جامعه نیاز به حساس سازی مردم نسبت به پیک پنجم کرونا است تا بتوانیم کنترل شده پیک پنجم را پشت سر بگذاریم.

کتابی از آغاز واکسیناسیون افراد 65 سال در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در رابطه با خنثی سازی تبلیغات منفی واکسیناسیون که موجب عدم رغبت برخی روستاهای شهرستان به واکسیناسیون شده باید توسط بخشداری ها با کمک شوراهای اسلامی و دهیاران آگاهی بخشی شود چرا که با واکسیناسیون ایمنی جمعی در جامعه ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کاروان های عروسی به عنوان جرم مشهود برخورد می شود

با کاروان های عروسی به عنوان جرم مشهود برخورد می شود