مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-13اقتصادي

رشد 40 بهزیستی البرز در حوزه اشتغالزایی/بیش از 2هزار مددجو تسهیلات دریافت کردند


مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه امسال بهزیستی استان رشد 40 درصدی درحوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف داشته است، گفت: درحال حاضر شرایط خوداشتغالی 2125 نفر از مددجویان با ارائه تسهیلات فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت، گفت: شعار امسال پایلوت در اشتهارد در حال اجراست زوج های جوان در پنج سال اول زندگی تحت آموزش قرار می گیرند و رصد می شوند تا مشکلاتشان کاهش پیدا کند و از میزان طلاق در جامعه جلوگیری شود.

این مقام مسؤول همچنین به فعالیت بهزیستی البرز در حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین نیازهای جامعه تامین کار و اشتغال است و این نیاز برای مددجویان بهزیستی که اکثرا شرایط ویژه ای دارند بیشتر احساس می شود.

حیدری با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال بهزیستی استان رشد 40 درصدی درحوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف داشته است، گفت: درحال حاضر شرایط خوداشتغالی 2125 نفر از مددجویان با ارائه تسهیلات فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به کمک موثر خیرین اشاره کرد و افزود: خوشبختانه خیرین البرزی در این حوزه بسیار فعال هستند به عنوان مثال در طرح پازل همدلی، البرز رتبه دوم کشوری را کسب کرد و از ابتدای سال تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 بهزیستی البرز در حوزه اشتغالزایی/بیش از 2هزار مددجو تسهیلات دریافت کردند

رشد 40 بهزیستی البرز در حوزه اشتغالزایی/بیش از 2هزار مددجو تسهیلات دریافت کردند