مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-13حوادث

دستگیری فروشنده اینستاگرامی واکسن های کرونا در شمال تهران


همچنین در بازرسی از محل اختفای او بیش از 35  عدد واکسن تقلبی کرونا که یک عدد از آن را نیز با قیمت میلیونی به شاکی فروخته بود، کشف و ضبط شد.

- همچنین در بازرسی از محل اختفای او بیش از 35  عدد واکسن تقلبی کرونا که یک عدد از آن را نیز با قیمت میلیونی به شاکی فروخته بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که اقدام به فروش اینترنتی واکسن های تقلبی کرونا با قیمت های میلیونی به شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که از ترس ابتلا به کووید19 به دنبال تهیه واکسن برای خود بوده که در در فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی روبه رو شد.

شاکی به این صفحه مراجعه و در تماس با گرداننده آن اطلاعاتی در مورد خرید واکسن را از این فرد دریافت می کند.

وی با اشاره به اظهارات شاکی گفت: گرداننده این صفحه به شاکی گفته بود که تعداد کمی از واکسن ها باقی مانده و از این رو اگر تمایلی به خرید آن ها دارد باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت وجه اقدام کند و شاکی هم که نگران از دست دادن واکسن بوده، قبل از هرگونه اطمینان از صحت ادعاهای این فرد، مبلغ را برای مدیر این صفحه واریز کرده و ساعاتی بعد نیز از طریق پیک واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فروشنده اینستاگرامی واکسن های کرونا در شمال تهران

دستگیری فروشنده اینستاگرامی واکسن های کرونا در شمال تهران