مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:302021-07-13اجتماعي

نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک کاربردی نیست


استاندار مرکزی با اشاره به ارائه نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک که توسط مشاور ارائه شد، تصریح کرد: این اطلاعات چیزی به سواد اندک من از شهر اراک اضافه نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برق و … است، البته برگزار نشدن جلسه کمیته اضطرار به معنی نفی وظایف نیست، اما برگزاری آن ضرورتی نداشته است و نباید به تنش در جامعه دامن زد.

بیش از این نمی توانستم اجازه تعطیلی را بدهم وی گفت: در چهار ماهه اخیر بیشترین تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، صنایع و صنوف را نسبت به سال های اخیر داشته ایم و تردد خودروها از ساعت 10 شب ممنوع بوده است ضمن اینکه بیش از این نمی توانستم اجازه تعطیلی را بدهم البته کل کشور درگیر این شرایط اضطراری هستند و همه باید تلاش در جهت بهبود داشته باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به ارائه نتایج کار بازنگری طرح جامع آلودگی هوای اراک که توسط مشاور ارائه شد، تصریح کرد: این اطلاعات چیزی به سواد اندک من از شهر اراک اضافه نکرد و در واقع اطلاعاتی کلی است که هر شهروند اراک دارد و باید حتماً در کارگروه و کمیته فنی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد و از ظرفیت تمامی متخصصان نیز استفاده شود.

بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک را برای روی طاقچه نمی خواهیم آقازاده گفت: ما به دنبال گذاشتن این طرح روی طاقچه نیستیم، این طرح باید کاربردی باشد و بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک کاربردی نیست

نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک کاربردی نیست