مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-13ورزشي

خراسان شمالی جزو ظرفیت های احداث پیست قایقرانی اعلام شد


رییس هیأت قایقرانی خراسان شمالی گفت: رییس فدراسیون قایقرانی خراسان شمالی به همراه اردبیل و بوشهر را از استان های دارای ظرفیت احداث پیست بین المللی قایقرانی اعلام کرد.

- با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی طی روزهای اخیر بحث و بررسی درباره انتخاب و احداث پیست های بین المللی این رشته ورزشی در استان های کشور بود.

رییس هیأت قایقرانی خراسان شمالی به حضور استان خراسان شمالی به عنوان یکی از گزینه های احداث پیست های بین المللی قایقرانی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: رییس فدراسیون قایقرانی در حضور معاون وزیر ورزش، استان خراسان شمالی به همراه اردبیل و بوشهر را از جمله استان های دارای ظرفیت احداث پیست بین المللی قایقرانی در کشور اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام و آمادگی استان های کشور این پیست های بین المللی راه اندازی می شود که در صورت آمادگی مدیران ورزشی و مسئولان خراسان شمالی می توان این استان را رده نخست احداث این پیست ها قرار داد.

رضاییان در انتها بر وجود ظرفیت های طبیعی برای ایجاد پیست بین المللی قایقرانی در استان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت با همت مسئولان می تواند به قطعیت برسد و خراسان شمالی را به قطب ورزش قایقرانی شرق و حتی منطقه تبدیل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی جزو ظرفیت های احداث پیست قایقرانی اعلام شد

خراسان شمالی جزو ظرفیت های احداث پیست قایقرانی اعلام شد