مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 18:052021-07-13ورزشي

صفحه تخصصی ازدواج با عنوان «کافه عشق» در یزد راه اندازی شد


صفحه تخصصی ازدواج با عنوان کافه عشق به آدرس cafe_eshgh_iran در یزد افتتاح شد.

- ، در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، جمعی از خبرنگاران، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان و مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج، صفحه تخصصی ازدواج با عنوان کافه عشق به آدرس cafe_eshgh_iran افتتاح شد.

اعظم السادات امامی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست از فعالیت هشت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در سال 99 اهتمام جدی برای افزایش این مراکز انجام شد و پنج مرکز از مراکز موجود طی سال گذشته بهره برداری شد.

وی همچنین از فعالیت 190 کارگاه آموزشی و فرهنگی مشاوره ازدواج به صورت حضوری و آنلاین خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان و مشاوران استان یزد سال گذشته به هزار و 131 نفر مشاوره ازدواج دادند.

امامی همچنین از برگزاری پویش ازدواج جوانان با مشارکت خیران، برگزاری هشت نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه ازدواج و خانواده، جمع آوری جهیزیه، معرفی کار به جوانان در آستانه ازدواج، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوج ها به صورت رایگان یا کم بها و جشنواره فروش ویژه مزدوجین و جوانان به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این رابطه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفحه تخصصی ازدواج با عنوان «کافه عشق» در یزد راه اندازی شد

صفحه تخصصی ازدواج با عنوان «کافه عشق» در یزد راه اندازی شد