مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-14اقتصادي

پروژه های آب و نیرو در کردستان طی 2 سال به اتمام می رسد


مدیرعامل شرکت توسعه آب و نیروی ایران عنوان کرد: پروژه های آب و نیرو در این استان شامل سامانه های انتقال آب سد ژاوه و آزاد، طی 2 سال آینده به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توسعه آب و نیروی ایران عنوان کرد: پروژه های آب و نیرو در این استان شامل سامانه های انتقال آب سد ژاوه و آزاد، طی 2 سال آینده به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

رضوی، امروز چهارشنبه(23 تیرماه) در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه آب و نیروی ایران از تصفیه خانه فاضلاب سنندج اظهار کرد: با توجه به همراهی و پیگیری های بسیار خوب مسوولان کردستان به ویژه استاندار، طرح های شرکت آب و نیرو طی 2 سال آینده به طور کامل به سرانجام خواهد رسید و مردم استان از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل همکاری و پیگیری های مسوولان استان، بهترین نتیجه از طرح های سد ژاوه و آزاد عاید مردم خواهد شد، افزود: این طرح ها چند سالی است در حال اجرا بوده که به دلیل کمبود اعتبار و عدم پیگیری، به تعویق افتاد اما اکنون پروژه ها فعال شده و به زودی به نتیجه می رسد.

رضوی با بیان اینکه شاه بیت انجام پروژه ها در کشور کاهش زمان است، اضافه کرد: میانگین اجرای طرح های آب و نیرو در کشور 11سال است، در صورتیکه باید سه ساله تمام شود و این مهم با همکاری مسوولان استان ها قابل تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آب و نیرو در کردستان طی 2 سال به اتمام می رسد

پروژه های آب و نیرو در کردستان طی 2 سال به اتمام می رسد