مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-14اجتماعي

6 مرکز جدید یادگیری محلی در فارس راه اندازی شد


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: با راه اندازی 6 مرکز جدید یادگیری محلی تعداد مراکز مجری طرح پیوند سواد و زندگی در این استان به 16 مرکز افزایش خواهد یافت.

- ، بهزاد نوروزی چگینی در جلسه شورای پشتیبانی شهرستان نی ریز که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مراکز یادگیری محلی سوادآموزی در رویکردهای جدید، گفت: در دنیای امروز یکی از شاخص ها و پارامترهای بسیار مهم در بهبود کیفیت زندگی مردم توجه به باسوادی مردم می باشد زیرا که این پارامتر در همه جوانب به فردی و اجتماعی زندگی افراد تأثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل است که در رویکردهای جدید، مراکز یادگیری مجلس سوادآموزی که کانون تلفیق سواد و مهارت محسوب می شوند، مورد توجه ویژه ای است.

معاون آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: سال 1399 طرح بسیار مهم پیوند سواد و زندگی در راستای جامعه محور کردن سواد، در کشور اجرا و عملیاتی شد.

وی افزود: این طرح در استان فارس نیز در 10 مرکز یادگیری محلی اجرایی شد که ارزیابی های انجام شده توسط سازمان نهضت سوادآموزی نشان دهنده نتایج مطلوب ناشی از اجرای این طرح بوده است.

نوروزی دلیل افزایش تعداد این مراکز در فارس را همین موفقیت ذکر و اضافه کرد: تعداد 2600 نفر سوادآموز در مراکز یادگیری محلی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مرکز جدید یادگیری محلی در فارس راه اندازی شد

6 مرکز جدید یادگیری محلی در فارس راه اندازی شد