مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-14بين الملل

هاوانا درباره دخالت نظامی واشنگتن در کوبا هشدار داد


«برونو رودریگز» وزیر خارجه کوبا هشدار داد، برخی درخواست ها برای «مداخله انسان دوستانه» در این کشور به دنبال اعتراض های اخیر در کوبا، به معنای درخواست برای مداخله نظامی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه مداخلات کشورهای غربی در قبال اعتراض های اخیر کوبا، وزیر خارجه هاوانا درباره هموار شدن زمینه برای مداخله نظامی واشنگتن در این کشور آمریکای لاتین هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس جمهور این کشور با دخالت در امور داخلی کوبا بر حمایت واشنگتن  از معترضان تاکید کرده اند.

این دخالت ها در شرایطی انجام شده که واشنگتن به رغم مخالفت های شدید جهانی، از چند دهه قبل به انواع تحریم ها و محاصره اقتصادی کوبا دست زده است.

برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا که پیشتر بر اختصاص بودجه دولت آمریکا برای براندازی دولت کوبا تاکید کرده بود، در اظهاراتی تازه درباره هرگونه اقدام نظامی واشنگتن در هاوانا هشدار داد.

این مقام ارشد کوبایی با اشاره به درخواست های برخی چهره های شناخته شده در شبکه های اجتماعی برای مداخله انسان دوستانه در کوبا شاید باعث هموار کردن مسیر برای مداخله نظامی آمریکا شود.

رودریگز در جمع خبرنگاران در هاوانا بدون نام بردن از اسامی افرادی خاص هشدار داد: درخواست برای مداخله انسان دوستانه در کوبا یعنی درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاوانا درباره دخالت نظامی واشنگتن در کوبا هشدار داد

هاوانا درباره دخالت نظامی واشنگتن در کوبا هشدار داد