مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-14سياسي

40 درصد پرونده های شورای حل اختلاف گلستان به سازش ختم شد


سال گذشته با تلاش اعضای شورای حل اختلاف گلستان 40 درصد پرونده های قابل سازش، با رضایت طرفین ختم به خیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه هم اندیشی ستاد صبر استان اظهارکرد: توسعه مراکز داوری یکی از اقدامات برای استفاده از ظرفیت مردم در حل و فصل اختلافات است که در این راستا سه اتاق ویژه داوری در خانه صنعت و معدن استان فعال کردیم.

رییس شورای حل اختلاف گلستان افزود: در این واحدها یک قاضی بازنشسته، یک استاد دانشگاه و یک نفر از خانه صنعت و معدن حضور دارند و برای حل اختلافات فعالان عرصه صنعت و معدن پادرمیانی می کنند.

وی، میانجیگری را دومین تلاش این شورا برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات برشمرد و افزود: 63 نفر به عنوان میانجیگر انتخاب و پس از گذراندن دوره های آموزشی به زودی کار خود را برای کمک به سازش در دعاوی آغاز می کنند.

جعفری بیان کرد: ستاد صبر هم تلاش دیگر دستگاه قضایی است که با سه محور صبر، بخشش و گذشت برای حل مسالمت آمیز اختلافات و بالابردن آستانه تحمل مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با تلاش اعضای شورای حل اختلاف که از بطن جامعه و نخبگان استان هستند 40 درصد پرونده های قابل سازش، با رضایت طرفین ختم به خیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد پرونده های شورای حل اختلاف گلستان به سازش ختم شد

40 درصد پرونده های شورای حل اختلاف گلستان به سازش ختم شد