مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-14اجتماعي

حناچی: خدمات محلی، فضای سبز و زیرساختها باید عادلانه در شهر تقسیم شود


شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه 10 شهرداری تهران از حیث سرانه فضای سبز و زیرساخت های محلی جزو مناطق کم برخوردار محسوب می شود، گفت: زیرساختها و خدمات باید در مناطق و کل شهر عادلانه تقسیم شود.

- شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه 10 شهرداری تهران از حیث سرانه فضای سبز و زیرساخت های محلی جزو مناطق کم برخوردار محسوب می شود، گفت: زیرساختها و خدمات باید در مناطق و کل شهر عادلانه تقسیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در آیین افتتاح باغ ایرانی حکیم- چهارشنبه 23 تیر 1400- گفت: منطقه 10 از مناطق قدیمی و باسابقه تهران است که شکل گیری آن به حدود سال 1304 برمی گردد و جزو اولین مناطق شکل گرفته در بیرون از حصار ناصری است.

این منطقه 20 هکتار مساحت و 350 هزار نفر جمعیت دارد که نشان می دهد تراکم نفر در هکتار در آن بالا است و باید با توسعه کمی و نوسازی بافت فرسوده خدمات مناسب با توسعه جمعیتی آن ارائه شود.

حناچی با بیان اینکه باید خدمات محلی، فضای سبز و فضای عمومی به صورت عادلانه در شهر توزیع شود، ادامه داد: این منطقه به شدت از فقدان فضای عمومی رنج می برد .

فضاهایی مانند باغ ایرانی در شرایط بحران نیز به شهر کمک خواهد کرد.

شهردار تهران افزود: در این دوره با پیگیری های انجام شده و سیاست گذاری شورا توسعه فضای سبز در مناطقی که سرانه فضای سبز پایین دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: خدمات محلی، فضای سبز و زیرساختها باید عادلانه در شهر تقسیم شود

حناچی: خدمات محلی، فضای سبز و زیرساختها باید عادلانه در شهر تقسیم شود