مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-14پزشكي

ارائه خدمات درمانی به 6500 بیمار کرونایی درهمدان


معاون درمان تأمین اجتماعی استان همدان، گفت: 6500 بیمار کرونایی از ابتدای بیماری کرونا تا کنون از مجموعه تأمین اجتماعی در استان همدان، خدمات پزشکی دریافت کردند.

- ایسنا/همدان معاون درمان تأمین اجتماعی استان همدان، گفت: 6500 بیمار کرونایی از ابتدای بیماری کرونا تا کنون از مجموعه تأمین اجتماعی در استان همدان، خدمات پزشکی دریافت کردند.

حسن عروتی موفق صبح سه شنبه 23 تیرماه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه همدان 172 تخت فعال و بیمارستان غرضی 145 تخت فعال دارد، اظهار کرد: بیمارستان های خوبی در استان داریم و سعی کردیم خدمات خوبی ارائه بدهیم و طبق آخرین نظرسنجی انجام شده، بالای 90 درصد مردم از این خدمات، رضایت دارند.

عروتی موفق با بیان اینکه بیمارستان آتیه در آخرین سالنامه وزارت بهداشت، رتبه اول زایمان طبیعی را در سطح استان و رتبه سوم کشور را در سطح کشور داریم، تصریح کرد: بر اساس اعتبار سنجی، هر دو بیمارستان ما در استان، درجه یک هستند و دفتر پرستاری ما در استان، رتبه برتر کشور هستند.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد تخت در سطح بیمارستان های سازمان جایگاه چهارم را داریم، مطرح کرد: شش مرکز سرپایی در استان داریم که دو مرکز به نام مراکز شهید شهبازی و شهید سپهری در همدان و مراکزی در نهاوند، تویسرکان، اسداباد و رزن داریم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 6500 بیمار کرونایی درهمدان

ارائه خدمات درمانی به 6500 بیمار کرونایی درهمدان