مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-14سياسي

شبکه سازی قرآنی موجب گسترش مفاهیم معنوی در جامعه می شود


نماینده ولی فقیه هرمزگان در آیین تجلیل از مدیران برتر موسسات قرآن و عترت و فعالان قرآنی استان گفت:قرآن یک منظومه بزرگ و به هم پیوسته است و فقط از طریق شبکه سازی منسجم می توان آنرا در همه بخش های جامعه بسط و گسترش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ضمن تاکید بر ایجاد رویه ای واحد در  فعالیت های قرانی افزود: زمانی به یک اتحاد و انسجام در فعالیت های قرآنی می رسیم که همه دستگاه ها و نهاد های مرتبط در یک شبکه هماهنگ قرار گیرند.

وی بیان کرد: بسیاری از دستگاه ها در گسترش فرهنگ قرآنی سهیم اند اما بصورت جزیره ای عمل می کنند و فعالیت ها به هم افزایی نمی رسد و سهم و شرح وظایف هر بخش مشخص نیست.

امام جمعه بندعباس ضمن گله مندی از صنایع در استان اظهار داشت:صنایع هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود چندان خوب عمل نکرده اند و لازم است از طریق شورای فرهنگ عمومی پیگیری و مطالبه شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تقدیر و تشکر از فعالیت ها و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر برگزاری نشست مشترک با موسسات و فعالان قرانی  برای بررسی مشکلات این حوزه تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فعالیت های قرانی را مهمترین بخش از برنامه های فرهنگی استان دانست و گفت:هم اکنون 32 موسسه قرانی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی قرآنی موجب گسترش مفاهیم معنوی در جامعه می شود

شبکه سازی قرآنی موجب گسترش مفاهیم معنوی در جامعه می شود