مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-14بين الملل

ترامپ خواستار اعدام عامل افشای مخفی شدن او در پناهگاه شده بود


کتابی به تازگی منتشر شده است که در آن آمده، رییس جمهور سابق آمریکا در دیدار با مشاورانش خواستار اعدام فردی شده بود که قضیه انتقالش به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید در جریان اعتراضات آمریکا را فاش کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در جریان اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس سفیدپوست، در پناهگاهی مخفی شده بود.

طبق اطلاعات کتاب جدید یکی از خبرنگاران ارشد کاخ سفید، ترامپ در ماه می 2020 (خرداد سال گذشته) به جمعی از مشاوران خود گفته بود که فردی که این اطلاعات مربوط به انتقالش به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرده، باید اعدام شود.

طبق گزارش سی ان ان به نقل از بخش هایی از کتاب جدید مایکل بندر خبرنگار ایالت مینه سوتا برای مدت کوتاهی به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید انتقال داده شدند.

روایت مربوط به انتقال ترامپ و خانواده اش به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید به سرعت رسانه ای شد و یک هفته بعد ترامپ مدعی شد که فقط در حال بازرسی پناهگاه بوده است.

بنا به گفته بندر، ترامپ در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و نیروهای امنیتی و مشاوران خود، به شدت از قضیه افشای انتقالش به پناهگاه زیرزمینی به خشم آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خواستار اعدام عامل افشای مخفی شدن او در پناهگاه شده بود

ترامپ خواستار اعدام عامل افشای مخفی شدن او در پناهگاه شده بود