مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-14سياسي

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: تصمیم بر این است که با هماهنگی وزارت بهداشت از اول مهر طبق روال معمول بازگشایی را داشته باشیم.

البته ما تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم که برنامه واکسیناسیون و شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم .

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: تصمیم بر این است که با هماهنگی وزارت بهداشت از اول مهر طبق روال معمول بازگشایی را داشته باشیم.

البته ما تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم که برنامه واکسیناسیون و شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم حداقل در دوره ابتدایی قسمتی از آموزش را به صورت حضوری داشته باشیم اما در هر حال اگر هم شرایط مهیا نشود ما آمادگی آن را داریم که در بستر فضای مجازی سال تحصیلی را آغاز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده با حضور در پخش زنده صبح به خیر ایران شبکه یک سیما، اظهار کرد: در سال گذشته علی رغم دشواری های موجود ،تلاش کردیم که هم جریان آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامتی دانش آموزان تامین شود و خوشبختانه چنین شد و با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

وی افزود: صداو سیما به بهترین شکل ایفای نقش کرده و در کوتاه ترین زمان با راه اندازی مدرسه تلویزیونی و استفاده از همکاران مجرب ما در آموزش و پرورش توانست آموزشهایی باکیفیتی بالارا ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید