مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-14ورزشي

امید های ذوب آهن برای بقا در لیگ زنده ماند


تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ذوب آهن به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند ، این دیدار که به میزبانی نفت برگزار شد در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

نیمه اول بازی با برتری و احاطه کامل تیم میهمان همراه بود که در دقیقه 24 پس از خطا روی شنانی در محوطه جریمه، وحید محمدزاده توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل ذوب آهن را به ثمر برساند.

در ادامه و در دقایق 43 و 48 سینا اسدبیگی و پیمان رنجبری دو گل بعدی تیمشان را وارد دروازه نفت کردند.

در نیمه دوم حملات شاگردان فکردی جواب داد و توانستند فقط دو گل خورده را در دقایق 68 و 74 توسط ساسان حسینی و عماد میرجوان جبران کنند تا در نهایت شاگردان مجتبی حسینی پیروز این میدان باشند.

ذوب آهن با پیروزی در این مسابقه 26 امتیازی شد و با اختلاف 3 امتیاز بالاتر از سایپا در رده چهاردهم ماند، با توجه به قطعی شدن سقوط ماشین سازی سایر تیم های قعر جدول برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در 3 هفته پایانی لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان هفته آینده میزبان نساجی مازندران است که با توجه به جایگاه دوازدهمی نساجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید های ذوب آهن برای بقا در لیگ زنده ماند

امید های ذوب آهن برای بقا در لیگ زنده ماند