مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-14اجتماعي

بازماندگی از تحصیل 210 هزار کودک/ ترجیح برخی والدین برای تأخیر در شروع تحصیل فرزند!


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال برخی والدین ترجیح دادند فرزند کلاس اولی شان را یک سال دیرتر به مدرسه بفرستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در سال گذشته علی رغم دشواری های موجود تلاش کردیم که هم جریان آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامتی دانش آموزان صیانت شود و خوشبختانه چنین شد و با مشکل خاصی مواجه نشدیم؛ آموزش ها نیز با توجه به بسترهایی که آماده شده بود، ادامه یافت.

 وی افزود: صداو سیما به بهترین شکل ایفای نقش کرد و در کوتاه ترین زمان با راه اندازی مدرسه تلویزیونی و استفاده از همکاران خوب ما در آموزش و پرورش توانست آموزش های باکیفیتی را ارائه کند.

شبکه شاد و فضای مجازی هم مسیر دیگری بود که طی شد و از این طریق آموزش های برخط و محتواهای تولید شده زیادی در اختیار دانش آموزان و اولیا قرار گرفت؛ همچنین معلمان در مناطق روستایی و عشایری سعی کردند کلاس ها را به شکل حضوری برگزار کنند و در نهایت سال تحصیلی را با موفقیت به پایان رساندیم.

* نحوه ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف حکیم زاده گفت: در خصوص ثبت نام، تأکید ما بر این بود که هیچ تأخیری در روند معمول امور نداشته باشیم بنابراین 22 اردیبهشت بخشنامه ثبت نام به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازماندگی از تحصیل 210 هزار کودک/ ترجیح برخی والدین برای تأخیر در شروع تحصیل فرزند!

بازماندگی از تحصیل 210 هزار کودک/ ترجیح برخی والدین برای تأخیر در شروع تحصیل فرزند!