مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-14ورزشي

امکانات و اعتبارات ورزشی باید عادلانه و متوازن توزیع شود


همدان_ نماینده منتخب مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع کمبود فضا و امکانات ورزشی در شهرها و روستاهای بهار و کبودرآهنگ تاکید کرد.

- ، فتح اله توسلی، بعدازظهر چهارشنبه در ارتباط تصویری با آیین رونمایی سایت کمپ تیم های ملی در همدان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛ استاندار و مسئولان استانی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم وجود ظرفیت های بسیار در رشته های مختلف ورزش از جمله کبدی، جودو، کشتی، موتور سواری، ورزشهای رزمی و غیره امکانات مناسب در سطح استان توزیع نشده و حتی مراکز شهرستان ها فاقد امکانات مناسب هستند و فراهم کردن امکانات ورزشی یکی از راه های توسعه و پیشرفت ورزش در روستاهاست.

وی گفت: امیدواریم مسئولان ورزش توجه کنند استعدادهایی در روستاها هستند که اگر شرایط فراهم شود می توانند در سطح ملی و بین المللی افتخار آفرینی برای کشور داشته باشند.

توسلی ادامه داد: کمبود فضاها و امکانات ورزشی به عنوان یکی از مهم ترین معضلات موجود در روستاهای شهرستان بهار و کبودراهنگ به شمار می رود و به وضوح می توان این مشکل و تأثیر مستقیم آن را بر مهاجرت به شهرها مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و اعتبارات ورزشی باید عادلانه و متوازن توزیع شود

امکانات و اعتبارات ورزشی باید عادلانه و متوازن توزیع شود