مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:302021-07-14سياسي

راه اندازی سایبر پارک در تبریز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از عزم جدی مسئولان استان برای راه اندازی سایبرپارک خبر داد و گفت: مطالعات لازم برای این کار آغاز شده و خوشبختانه اقدامات و هماهنگی های مناسبی هم در این زمینه انجام شده است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد راه اندازی سایبر پارک در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از عزم جدی مسئولان استان برای راه اندازی سایبرپارک خبر داد و گفت: مطالعات لازم برای این کار آغاز شده و خوشبختانه اقدامات و هماهنگی های مناسبی هم در این زمینه انجام شده است.

علی جهانگیری در جلسه بررسی راه اندازی سایبر پارک در تبریز، گفت: تبریز یکی از مناطق ویژه علم و فناوری کشور است که زمینه مناسبی برای ایجاد سایبرپارک در آن وجود دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی سهند از جمله دانشگاههای مطرح کشور در حوزه ی اقتصاد دانش بنیان محسوب می شود و بهتر است موضوع احداث سایبر پارک با محوریت این دانشگاه و دعوت از بخش خصوصی و هیات علمی دانشگاه برای احداث شرکتی تخصصی در این زمینه انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: شهر تبریز به پلتفرم هایی مانند سایبر پارک نیاز دارد و با توجه به انتخاب تبریز بهعنوان یکی از کریدورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایبر پارک در تبریز

راه اندازی سایبر پارک در تبریز