مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-14سياسي

لغو روادید سفر ایرانیان به روسیه تنها برای تورهای گردشگری است


یک کارشناس مسائل روسیه و کشورهای مشترک المنافع گفت: موضوع لغو روادید سفر ایرانیان به روسیه تنها برای گروه های گردشگری است که قصد دارند به شکل جمعی از روسیه دیدن کنند و اگر کسی به شکل انفرادی قصد سفر داشته باشد باید تمام مراحل اخذ ویزا را طی کند.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس مسائل روسیه و کشورهای مشترک المنافع گفت: موضوع لغو روادید سفر ایرانیان به روسیه تنها برای گروه های گردشگری است که قصد دارند به شکل جمعی از روسیه دیدن کنند و اگر کسی به شکل انفرادی قصد سفر داشته باشد باید تمام مراحل اخذ ویزا را طی کند.

حسن بهشتی پور در گفت وگو با ایسنا درباره خبرهایی مبنی بر لغو روادید سفر به روسیه برای ایرانیان، اظهار کرد: توافقی میان سازمان گردشگری ایران و روسیه به امضا رسیده است که گروه های توریستی ایرانی که مشتاق سفر به روسیه هستند می توانند ویزای جمعی دریافت کنند به این معنا که شرکت های معتبر مسافرتی 10 تا 50 نفر را برای تور روسیه ثبت نام می کنند که برای این افراد به شکل جمعی و نه انفرادی یک ویزای کلی صادر می شود.

وی افزود: بنابراین اگر گروه های گردشگری از ایران قصد سفر به روسیه را دارند می توانند از این امتیاز لغو روادید استفاده کنند، اما اگر فردی از ایران قصد سفر انفرادی به روسیه را داشته باشد باید مانند گذشته مراحل اخذ روادید را سپری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو روادید سفر ایرانیان به روسیه تنها برای تورهای گردشگری است

لغو روادید سفر ایرانیان به روسیه تنها برای تورهای گردشگری است