مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-14سياسي

خواهر شهید سید حسین علم الهدی دارفانی را وداع گفت


بانوی مجاهد «سیده خدیجه علم الهدی» فرزند مرحوم آیت الله سید مرتضی علم الهدی و خواهر «سردار شهید حماسه هویزه سید محمد حسین علم الهدی» دارفانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، بانوی مجاهد سیده خدیجه علم الهدی فرزند مرحوم آیت الله سید مرتضی علم الهدی و خواهر سردار شهید سید محمد حسین علم الهدی دارفانی را وداع گفت.

دبیر ستاد فرهنگی زیارتگاه شهدای هویزه با اعلام این خبر به تشریح فعالیت های این یادگار دفاع مقدس پرداخت و گفت: مرحوم حاجیه خانم علم الهدی در همه سال های مبارزات انقلاب اسلامی،  دفاع مقدس و بعد از آن دوشادوش مادر والامقام و ارجمندش، نقش بسزایی در بسیج بانوان و شکل گیری حرکت های مؤثر فرهنگی و کمک رسانی و پشتیبانی پشت جبهه داشت.

وی افزود: راه اندازی کاروان های زینب (س) و مجموعه چایخانه یا انبار شهید علم الهدی که مرکز پشتیبانی از جبهه های جنوب بود و رهبر فرزانه انقلاب و یارانش به پیشنهاد مادر شهید علم الهدی در اهواز شکل گرفت و طی آن مادر و خواهر شهید علم الهدی با همراهی سایر خانواده های شهدا و دیگر بانوان مقاوم شهر در منزل شهدا حاضر شده و ضمن ابراز همدردی به اجرای برنامه های متنوع و مؤثر فرهنگی و قرائت زیارت ائمه (علیهم السلام) و ادعیه  می پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهر شهید سید حسین علم الهدی دارفانی را وداع گفت

خواهر شهید سید حسین علم الهدی دارفانی را وداع گفت