مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-14اقتصادي

نمایندگان مجلس پیگیر وصول مطالبات بازنشستگان استان سمنان شوند


مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه بازنشستگان استان از سال های قبل مطالبات دارند، گفت: امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس اعتبارات این طلب ها تامین شود.

- ، محمد اخلاقی بعد از ظهر چهارشنبه در گردهمایی خانه کارگر سمنان به مناسبت هفته تأمین اجتماعی به میزبانی خانه کارگر استان با بیان اینکه بازنشستگان مطالبات به حقی دارند، ابراز کرد: در سال جاری ماهیانه 173 هزار میلیارد ریال به بازنشستگان کشور پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این رقم 132 درصد نسبت به اسفند 98 افزایش داشت اما با توجه به تورم موجود مشکلی را حل نمی کند، افزود: مطالبات بازنشستگان استان به حق است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه طی سال های گذشته میزان مستمری بازنشستگان بهبود داشته اما با این وجود همچنان گذران زندگی برای این افراد سخت است چرا که شاهد مشکلات گرانی هستیم که بر زندگی این قشر تأثیر گذاشته است از سوی دیگر بازنشستگان از سال ها پیش مطالبات دارند و امیدواریم که با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مستمری بگیران بازنشستگان این طلب وصول شود.

اخلاقی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی اسفند 98 مبلغ 60 هزار میلیارد ریال به چهار میلیون بازنشسته در کشور پرداخت کرده است، بیان داشت: در اسفند 99 این رقم ها به 90 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس پیگیر وصول مطالبات بازنشستگان استان سمنان شوند

نمایندگان مجلس پیگیر وصول مطالبات بازنشستگان استان سمنان شوند