مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-14اقتصادي

تحقق بحث همسان سازی بعد از 17 سال یکی از اقدامات چشمگیر دولت دوازدهم است


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث همسان سازی یکی از توقعات و آرزوی بازنشستگان بود که بعد از 17 سال هم در صندوق کشوری و هم در سازمان تامین اجتماعی محقق شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث همسان سازی یکی از توقعات و آرزوی بازنشستگان بود که بعد از 17 سال هم در صندوق کشوری و هم در سازمان تامین اجتماعی محقق شده است.

حجت الله میرزایی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی که بعد از ظهر چهارشنبه 24 تیرماه در محل شرکت کلرپارس برگزار شد، با اشاره به فعالیت های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم، اظهار کرد: به طور متوسط در تامین اجتماعی شاهد افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان بودیم و در صندوق کشوری نیز بیش از 80 درصد افزایش حقوق بازنشستگان را داشتیم که خوشبختانه این اقدام منجر به رضایت حدود شش میلیون بازنشسته کشوری و لشکری شده است.

وی با اشاره به تحقق طرح توسعه دولت الکترونیک در تامین اجتماعی و بهزیستی و در سایر سازمان ها، گفت: از چندین سال قبل حذف دفترچه های تامین اجتماعی مطرح بود که خوشبختانه امروزه این امر در بخش خصوصی، مطب ها و داروخانه ها تکمیل شده است و امیدواریم هر چه سریع تر در بیمارستان های تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بحث همسان سازی بعد از 17 سال یکی از اقدامات چشمگیر دولت دوازدهم است

تحقق بحث همسان سازی بعد از 17 سال یکی از اقدامات چشمگیر دولت دوازدهم است