مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-15پزشكي

با یک بار ابتلا از واریانت دلتا در امان نیستید


مسئول اجرایی و پیگیری امور آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اظهار کرد: در موارد متعددی افرادی که قبلا به بیماری کووید 19 مبتلا شده یا واکسن کرونا را تزریق کرده اند دوباره به واریانت دلتا مبتلا شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول اجرایی و پیگیری امور آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اظهار کرد: در موارد متعددی افرادی که قبلا به بیماری کووید 19 مبتلا شده یا واکسن کرونا را تزریق کرده اند دوباره به واریانت دلتا مبتلا شده اند.

دکتر شکوه غفاری اظهار کرد: بنابراین حتی اگر قبلا به بیماری کووید 19 مبتلا شده ایم یا واکسینه هستیم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وی گفت: حتما هنگام خروج از منزل از ماسک استاندارد استفاده کنیم، از مهمانی رفتن و دورهمی ها پرهیز شود و رفت و آمدهای غیرضروری را به خارج از منزل کاهش دهیم تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

مسئول اجرایی و پیگیری امور آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان ولی عصر (عج) اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونای جدید در جهان تاکنون به دلیل تکثیر زیاد ویروس در جامعه انسانی همچنین ماهیت ویروس ها که دچار جهش می شوند، موارد جهش یافته ای از ویروس که اصطلاحا به آنها واریانت گفته می شود، ظهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک بار ابتلا از واریانت دلتا در امان نیستید

با یک بار ابتلا از واریانت دلتا در امان نیستید