مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-15پزشكي

بیش از 3 میلیون نفر تاکنون درگیر کرونا شده اند


معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به حضور 200 هزار نفر از گروه های پرستاری در مقابله با کووید19، گفت: بیماری های تنفسی ویروسی بیشترین پتانسیل را در ایجاد بیماری های همه گیر دارند.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به حضور 200 هزار نفر از گروه های پرستاری در مقابله با کووید19، گفت: بیماری های تنفسی ویروسی بیشترین پتانسیل را در ایجاد بیماری های همه گیر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین نشست تخصصی کرونا در سال 1400 با عنوان تجربه مدیریت مراقبت بیماری کووید 19 در کشور با سخنرانی دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانسی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

حضرتی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور گفت: ایشان معتقدند پرستاری ترکیبی از مجموعه ارزشهای اخلاقی و فضائل انسانی از جمله شفقت، دلسوزی، اهتمام، مسئولیت پذیری، صبر و بردباری در برابر بی تابی ها و کج خلقی ها و استقامت و دلزده نشدن از مشاهده سختی ها است .

وی ادامه داد: نظر مقام معظم رهبری در خصوص نقش پرستاران اینچنین است که می فرمایند پرستار و پزشک مکمل یکدیگرند نه رقیب با توجه به حضور چند ده هزار دانشجوی پرستاری، باید یک مدیریت و برنامه ریزی خوب در زمینه مسائل آموزشی و توزیع متوازن پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 میلیون نفر تاکنون درگیر کرونا شده اند

بیش از 3 میلیون نفر تاکنون درگیر کرونا شده اند