مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-15سياسي

آخرین اخبار از اجرای نسخه الکترونیک در استان مرکزی


مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حدودیک سال است که موضوع نسخه الکترونیک جدی تر شده و در حال حاضر طرح شرایط خوبی دارد و پیش بینی می شود قبل از پایان سال به تمامی اهداف خود دست پیدا کند و به طور کامل اجرا شود.

- ایسنا/مرکزی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حدودیک سال است که موضوع نسخه الکترونیک جدی تر شده و در حال حاضر طرح شرایط خوبی دارد و پیش بینی می شود قبل از پایان سال به تمامی اهداف خود دست پیدا کند و به طور کامل اجرا شود.

روح الله سهرابی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح نسخه الکترونیک گام بلند سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق پرونده الکترونیک سلامت است که موجب تسهیل و تسریع خدمت رسانی مراکز درمانی به بیمه شدگان می شود و با همت و تلاش سازمان تامین اجتماعی و همکاری متولیان درمانی استان با جدیت در حال اجرا و پیشرفت است.

حدود یک سال است که موضوع نسخه الکترونیک جدی تر شده و در حال حاضر طرح شرایط خوبی دارد.

وی حذف دفترچه را مهمترین هدف سازمان از اجرای نسخه الکترونیک عنوان کرد و افزود: حذف مراجعات حضوری جهت دریافت یا تمدید دفترچه ها و ایجاد دفترچه سلامت و جلوگیری از مخدوش شدن نسخ از جمله اهداف اجرای این طرح بوده و باعث شد که سوابق بیمار برای پزشکان به طور کامل مشهود باشد، جلوگیری از قاچاق و انباشت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از اجرای نسخه الکترونیک در استان مرکزی

آخرین اخبار از اجرای نسخه الکترونیک در استان مرکزی