مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-15سياسي

شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی تشکیل شد


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مرکزی از تشکیل شورای اجتماعی این ستاد در استان خبر داد.

- مجتبی تهامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مرکزی با مسئولیت حجت الاسلام امیر امیرگان در استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: تشکیل این شورا به منظور فراهم آوردن شرایط، امکانات و همگرایی لازم در انجام برنامه ها، مأموریت ها و وظایف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دستور کار قرار گرفته است.

رییس ستاد  اجرایی فرمان امام (ره) استان مرکزی گفت: شناسایی و تمرکز موثر بر مسائل اجتماعی استان، هماهنگی در زمینه اجرای موضوعات محوله و همسویی بیشتر مجموعه های فعال و همکار ستاد در حوزه اجتماعی در استان که به عملکرد موثر یکپارچه منجر خواهد شد، از اهداف اصلی تشکیل شورای اجتماعی در استان ها است.

تهامی بر اهمیت تعامل و همگرایی اعضا با یکدیگر و بخصوص با ستاد استان در طرح ریزی برنامه های اجتماعی و آسیب شناسی عملکردهای گذشته تاکید کرد.

 وی بر لزوم حمایت از مشاغل خانگی، پرهیز از موازی کاری با سایر دستگاه ها، لزوم ورود به حوزه های کمتر پرداخته شده، استفاده از ظرفیت های پژوهشی مجامع علمی و آکادمیک در شناسایی مشکلات و آسیب شناسی فعالیت ها، تشکیل هیئت های اندیشه ورز به عنوان معین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی تشکیل شد

شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی تشکیل شد