مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-15اقتصادي

افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی


معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور میانگین خبرداد و گفت: بحث همسان سازی یکی از توقعات و آرزوی بازنشستگان بود.

- به نقل از اداره کل تعاون آذربایجان شرقی، حجت الله میرزایی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت کار در آذربایجان شرقی افزود: به طور متوسط در تأمین اجتماعی شاهد افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان بودیم و در صندوق کشوری نیز بیش از 80 درصد افزایش حقوق بازنشستگان اتفاق افتاد که خوشبختانه این اقدام منجر به رضایت حدود 6 میلیون بازنشسته کشوری و لشکری شده است.

وی با اشاره به تحقق طرح توسعه دولت الکترونیک در سازمان های تأمین اجتماعی و بهزیستی و سایر سازمان ها، گفت: از چندین سال قبل حذف دفترچه های تأمین اجتماعی مطرح بود که خوشبختانه امروزه این امر در بخش خصوصی، مطب ها و داروخانه ها تکمیل شده است و امیدواریم هر چه سریع تر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی نیز تکمیل شود.

وی از جمله مزایای این طرح را امکان حفظ و نگهداری سوابق بیمه ای و حفظ نظام ارجاع، شفافیت و به حداقل رسیدن تقلب عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام خیلی کار مشکل و دشواری بوده که با همت دکتر سالاری و همکارانشان محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

افزایش 138 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی