مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-15بين الملل

انتقاد عصائب اهل الحق عراق از موضع رهبر جریان صدر درباره انتخابات


جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اقدام رهبر جریان صدر در تحریم انتخابات، به او گوشزد کرد که این انتخابات خواسته تظاهرات کنندگان و مرجعیت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش عصائب اهل الحق عراق به ریاست قیس الخزعلی ، امروز (پنج شنبه - 15 ژوییه) به انصراف رهبر جریان صدر و نامزدهای این جریان از شرکت در انتخابات پارلمانی فرارو، واکنش نشان داد.

سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق بر ضرورت برگزاری انتخابات پارلمان در موعد مقرر خود در اکتبر آتی تاکید کرد و در گفت وگو با وبگاه شفق نیوز ، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پارلمانی، از اولویت های دولت عراق به نخست وزیری مصطفی الکاظمی است، لذا باید در زمان مشخص و اعلام شده، برگزار شود .

وی افزود: برگزاری انتخابات در زمان مقرر، مطالبه تظاهرات کنندگان و مرجعیت برای جلب اعتماد مجدد مردم عراق و برون رفت از بحران های اقتصادی و امنیتی است.

لذا ما بر این امر اصرار داریم .

فراکسیون پارلمانی سائرون به رهبری مقتدی الصدر در انتخابات پارلمانی سال 2018، 54 کرسی کسب کرده بود.

مقتدی الصدر که پیشتر از تلاش فراکسیون الصدر برای دستیابی به پست نخست وزیری در دولت آتی عراق سخن می گفت، امروز در اقدامی ناگهانی انصراف خود از این انتخابات را اعلام کرد و پس از او حسن الکعبی نائب اول رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عصائب اهل الحق عراق از موضع رهبر جریان صدر درباره انتخابات

انتقاد عصائب اهل الحق عراق از موضع رهبر جریان صدر درباره انتخابات