مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-15سياسي

حلوا حلوای گزارش برجامی وزارت خارجه


وزارت خارجه به جای تبعیت از وضعیت موجود در سیاست خارجی و جهانی، باید به دنبال ابتکار عمل و ایجاد ساختارهای جدید برای تحقق هرچه بیشتر منافع ملی جمهوری اسلامی ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمیدرضا غلامزاده در یادداشتی نوشت: آخرین گزارش برجامی وزارت خارجه به ندارد و وظیفه مسئولان ایرانی دستاورد حداکثری برای منافع ملی ایران است.

ناتوانی دولت بایدن در گرفتن تایید توافقات در کنگره برای ایجاد ضمانت حقوقی در اجرای آنها نباید باعث شود ایران توافقی را بپذیرد که از خانه روی آب هم سست بنیان تر است.

در ساختار حقوقی ایران دستور رهبری باید اجرا شود و این مطالبه لغو تمام تحریم ها و راستی آزمایی است.

در مورد اول حتی به اجرای این دستور نزدیک نشده ایم و پیشنهادات آمریکا که برای رایزنی به پایتخت آورده شده فاصله زیادی با اجرای دستور رهبری دارند.

درباره راستی آزمایی نیز در گزارش وزارت خارجه محتوای مشخصی مبنی بر زمان و نحوه انجام ذکر نشده و اخبار شنیده شده از مذاکرات مبنی بر تن دادن به مهلت طرف آمریکایی بسیار نگران کننده است.

وزارت خارجه به درستی در گزارش خود تاکید دارد منافع ملی و مصالح عالی مردم و کشور اقتضا میکند که سیاست خارجی صحنه دعوای سیاسی و جناحی داخلی نباشد اما در عمل شاهد امر دیگری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلوا حلوای گزارش برجامی وزارت خارجه

حلوا حلوای گزارش برجامی وزارت خارجه