مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-15سياسي

مطالبه گری نباید سهم خواهانه و عجولانه باشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مطالبه گری نباید سهم خواهانه باشد، گفت: مطالبه انتقام جویانه و عجولانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی عصر پنجشنبه، در نشت مجمع مطالبه گری استان زنجان، گفت: ما به عنوان انسان مخلوق خدا همیشه باید از خود سئوال کنیم که الان وظیفه ما در این شرایط اجتماعی و سیاسی چیست.

وی اظهار کرد: همه شرق و غرب دست به دست هم دادند که در این دوره شاهد برگزاری انتخابات نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی و بعد از حادثه هفتم تیرماه بسیاری از مسئولان رده بالای کشور به شهادت رسیده و تعداد زیادی هم در این حادثه زخمی شدند.

خاتمی تاکید کرد: زمان همواره در حال حرکت بوده و منتظر ما نمی ماند و فراموش نکنیم حضور این تعداد از واجدان شرایط در انتخابات امسال در مقابل توطئه های زیادی که برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات داشتند.

وی افزود: رییس جمهور منتخب مردم در انتخابات سال 96 نیز به عنوان رأی اول مردم استان زنجان مطرح شد و این یعنی اکثر آرای آیت الله رییسی مربوط به خود ایشان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: رییسی 12 سال در شب هشتم ماه محرم از تریبون دو کانون حسینیه اعظم و زینبیه اعظم با مردم زنجان صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری نباید سهم خواهانه و عجولانه باشد

مطالبه گری نباید سهم خواهانه و عجولانه باشد