مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-15اقتصادي

شرکت برق منطقه ای: صادرات برق به کشور عراق نداریم


استخراج رمرزارزها خیانت به کشور است و راه های خوبی برای شناسایی آن ها در نظر گرفته شده است.

- با وجود اینکه از نیمه اول خرداد صادرات برق به کشور عراق انجام نمی شود، هنوز بسیاری از صنایع و واحد های تولیدی با خاموشی هایی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مشترکان خانگی شرکت برق در استان کرمانشاه این روزها را بدون خاموشی سپری می کنند اما صنایع که موتور محرکه اقتصاد محسوب می شوند هدف خاموشی ها قرار گرفته اند.

با توجه به اینکه تولیدات برق استان حتی در زمان پیک، از میزان مصرف بیشتر است شائبه صادرات برق به کشور عراق بین مردم ایجاد شده بود که بنابر اعلام مسئولان اکنون هیچگونه صادرات برق انجام نمی شود اما به هر حال کمبود بارندگی سبب شده دو نیروگاه آبی منطقه غرب از مدار خارج شوند.

مسئولان هفته آینده را به دلیل افزایش دما هفته سختی برای برق کشور می دانند که چنانچه با صرفه جویی مدیریت شود به احتمال زیاد تابستان سخت و معضلات کمبود برق به پایان می رسد.

امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار داشت: حدود 800 هزار مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد 660 هزار مشترک خانگی، 28 هزار تعرفه عمومی، 8027 مشترک کشاورزی، 3267 میارم صنعتی و 90 هزار و 600 مشترک تجاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت برق منطقه ای: صادرات برق به کشور عراق نداریم

شرکت برق منطقه ای: صادرات برق به کشور عراق نداریم