مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-15سياسي

پیش بینی بودجه 360 هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات مسکن جوانان


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه پیش بینی 360 هزار میلیاد تومان بودجه برای تسهیلات مسکن جوانان، گفت: در حوزه اشتغال زایی نیز مبالغ خوبی در بودجه پیش بینی شده است.

- ، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه 360 هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات مسکن به جوانان پیش بینی شده است، اظهار کرد: برای طرح های اشتغالزایی نیز مبالغ خوبی در بودجه 1400 در نظر گرفته شده و بخش خصوصی در این راستا می تواند بسیار کمک کننده باشد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت آموزش مهارت به جوانان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظام آموزشی کشور تناسبی با فضای کسب و کار ندارد.

وی افزود: طرح های اشتغالزایی توسط مجلس و با مبالغ قابل توجهی دیده شده و مسئولین استانی باید در رابطه با بخش های مختلف مانند کشاورزی و گردشگری از این ظرفیت ها استفاده کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح استفساریه اصناف هنوز در صحن علنی مجلس بررسی نشده و به زمان دیگری موکول شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت تکمیل تقاطع شهرستان فومن، گفت: بین نگاه و نظر مردم فومن و وزارت راه و شهرسازی در خصوص این تقاطع اختلاف وجود دارد و وزیر راه اصرار دارد که نقشه خود را برای این تقاطع اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه 360 هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات مسکن جوانان

پیش بینی بودجه 360 هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات مسکن جوانان