مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-16اقتصادي

فاز اول مجتمع تخصصی پلیس صدرا امسال افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت عمران صدرا، حذف سفرهای زاید شهروندان بین شیراز و صدار برای ارائه خدمات انتظامی را شاخص ترین دستاوردهای اولین مجتمع تخصصی پلیس دانست و گفت: - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران صدرا، حذف سفرهای زاید شهروندان بین شیراز و صدار برای ارائه خدمات انتظامی را شاخص ترین دستاوردهای اولین مجتمع تخصصی پلیس دانست و گفت: تا پایان امسال فاز اول این مرکز چند منظوره به بهره برداری برسد.

خلیل حاجی پور جمعه 25 تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید صدرا به خبرنگاران بیان کرد: هر دستگاه و ارگان دولتی که تصمیم داشته باشد در این شهر پروژه عمرانی احداث کند از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران علاوه بر تامین زمین، مشارکت 50 درصدی در تامین هزینه های ساخت به آنها تعلق می گیرد.

او افزود: نخستین پروژه ای که عملیات احداث آن با این راهکار آغاز شد مجتمع قضایی (50 درصد) و پلیس های تخصصی شهر صدرا (100 درصد توسط شرکت عمران) است که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا تصریح کرد: اتفاقات آبان ماه سال 98 نشان داد که برخی از زیر ساخت ها از جمله امنیتی و انتظامی جوابگوی نیاز جمعیت شهر جدید صدرا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجتمع تخصصی پلیس صدرا امسال افتتاح می شود

فاز اول مجتمع تخصصی پلیس صدرا امسال افتتاح می شود