مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-16اجتماعي

مرکز توان بخشی دختران معلول ذهنی در بوشهر افتتاح شد


یک هزار 31 معلول تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر قرار دارد که همزمان با هفته بهزیستی مرکز توان بخشی و نگهداری دختران معلول ذهنی بالای 14 سال راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقش مهم و با اهمیت در بخش های مختلف ساماندهی طیف آسیب پذیر جامعه دارد و در این راستا خدمات این نهاد حمایتی در سلامت سالمندان، معلولان، کودکان و نوجوانان بی سرپرست و فاقد سرپرست و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده بسیار مهم و موثر است.

رسیدگی به معلولان در بخش های گوناگون یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی است که برنامه ریزی و نظارت بر آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی، نابینا و ناشنوا از اهم کارهای مربوطه سازمان بهزیستی است.

حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به آنها، ارائه خدمات مختلف به عموم کودکان و نوجوانان حمایت و نگهداری از کودکان و اطفال بی سرپرست، خدمات درمانی و توانبخشی به معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن، حمایت و نگهداری معلولان غیرقابل توان بخشی، نگهداری سالمندان نیازمند، نگهداری بیماران روانی مزمن و ارائه خدمات آموزشی به معلولان از دیگر رسالت های این نهاد حمایتی است.

در هفته بهزیستی 42 واحد مسکونی به مددجویان بوشهر واگذار می شود هفته بهزیستی تا 29 تیرماه ادامه دارد که در این راستا برنامه های مهم و متنوعی در استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توان بخشی دختران معلول ذهنی در بوشهر افتتاح شد

مرکز توان بخشی دختران معلول ذهنی در بوشهر افتتاح شد