مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-16سياسي

سازمان بازرسی و وزارت صمت رصد خود بر بازار را بیشتر کند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی برخی از کالا در روزهای پایانی عمر دولت گفت: ا توجه به شرایط حاکم بر بازار سازمان بازرسی و وزارت صمت باید به رصد قیمت ها پرداخته و نظارت خود را بیشتر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین مسکن برای جوانان به یکی از اولویت های در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر مدارس در ایجاد اشتغال در جامعه گفت: آموزش وپرورش متولی آموزش و مهارت آموزی به دانش آموزان است ولی متأسفانه در شرایط فعلی نظام آموزشی کشور تناسبی با فضای کسب وکار ندارد که بسیار تأسف برانگیز است.

بهروزی فر با تأکید بر ظرفیت ایجاد اشتغال در گیلان بیان کرد: گیلان یکی از بیکارترین استان های کشور است درحالی که این استان در حوزه کشاورزی و گردشگری دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده و با توجه به در نظر گرفتن اعتبار خوب در حوزه اشتغال مسؤولان استانی باید به آن توجه کنند.

وی با انتقاد از گرانی برخی از کالا در روزهای پایانی عمر دولت تصریح کرد: مجلس در طی این مدت به ویژه در لایحه بودجه بسیار تلاش کرد تا با بهره مند شدن از تبصره ها تا حدی قیمت ها کنترل و بازار را به تعادل برساند لذا با توجه به شرایط حاکم بر بازار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی و وزارت صمت رصد خود بر بازار را بیشتر کند

سازمان بازرسی و وزارت صمت رصد خود بر بازار را بیشتر کند