مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-16سياسي

وضعیت نامناسب کشور نتیجه ربط دادن مسائل داخلی به برجام است


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در این همه سال همه مسایل داخلی را به برجام و برنامه های بیرونی ربط نمی دادیم وضعیت مناسب تری نسبت به امروز داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا زندیان در دیدار جمعی از نمایندگان مردم کردستان در و برنامه های بیرونی ربط نمی دادیم وضعیت مناسب تری نسبت به امروز داشتیم.

وی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید بتوانیم بسیاری از مسایل و مشکلات کشور را حل کنیم و دولتی قدرتمند و شجاع و کارامد داشته باشیم.

زندیان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری با ایجاد انگیزه مسوولیت ما در مجلس شورای اسلامی را بیشتر کرد تا جایی که نظارت میدانی در جهت رفع مشکلات مردم بیشتر از هر وقتی شدت گرفت.

 وی افزود: مشکلاتی که در سطح جامعه ما در حوزه اقتصاد وجود دارد مانند قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی، مالیات بر خانه های خالی، اصلاح و قانون تضمین محصولات کشاورزی، موضوعاتی بود که با پیگیری نمایندگان و ورود مجلس مطالبه شد.

زندیان گفت: ما مشکلات آنچنانی در بحث تولید نداریم و مشکل اصلی  ما تولید بر مصرف است چرا که 80 درصد سودی که در این بین به دست می آید نه در جیب تولیدکننده می رود و نه شامل حال مصرف کننده می شود بلکه وجود حلقه های مافیایی و دلال ها است که تمامی سود را از آن خود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب کشور نتیجه ربط دادن مسائل داخلی به برجام است

وضعیت نامناسب کشور نتیجه ربط دادن مسائل داخلی به برجام است