مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-16سياسي

دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند، گفت: ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا تمام نقشه های شوم دشمن را خنثی کرده است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار شامگاه جمعه در یادواره شهدای بمباران شهدای لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و 42 شهید روستای بیشه دراز که با فرمانده سپاه استان، فرماندار دهلران و امام جمعه و جمعی از فرماندهان زمان جنگ، مدیران و مردم برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدرت انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترانیده شده و دشمنان از این عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند و با تحریم و فشار می خواهند ما را در تنگنا قرار داده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی به خون پاک شهدا و ثمره صبر و استقامت رزمندگان اشاره کرد گفت: انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان در دل زمین جای گرفته است که شاخ برگ های آن در جهان هستی خود نمایی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده و دشمن قدرت تهاجم را از دست داده است و می داند اگر کوچک ترین خطا و حماقت کنند و بخواهند تجربه گذشته را تکرار کنند همین مردم با استقامت بیشتر در مقابل آنها خواهند ایستاد و آنها را به درک واصل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند

دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند