مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-16سياسي

ضرورت همکاری سازنده دانشگاه های کشور برای رفع مشکلات جامعه


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت همکاری سازنده بین دانشگاه ها جهت رفع نیازهای کشور،گفت: در ارتباط با مسأله شیوع کووید 19 نیز باید کمیته های مختلف در ابعاد گوناگون همکاری کنند تا مشکل با سازماندهی متمرکز حل شود.

- رییس دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت همکاری سازنده بین دانشگاه ها جهت رفع نیازهای کشور،گفت: در ارتباط با مسأله شیوع کووید 19 نیز باید کمیته های مختلف در ابعاد گوناگون همکاری کنند تا مشکل با سازماندهی متمرکز حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در مراسم امضای تفاهم نامه کنسرسیوم 5 دانشگاه برتر ایران با تأکید بر اهمیت تجمیع منابع 5 دانشگاه برتر گفت: در جریان تدوین گزارش ملی سیلاب این نکته را دریافتیم که در یک موضوع همانند سیلاب همه بخش های کشور درگیر هستند و متوجه شدیم دانشگاه های ما می توانند در زمینه این گونه همکاری ها بسیار قوی عمل کنند.

وی افزود: در هیأت سیلاب 700 محقق و استاد مشارکت داشتند و بر این اساس باید گفت دانشگاه ها می توانند جهت رفع نیازهای کشور با یکدیگر همکاری مشترک و سازنده داشته باشند.

در ارتباط با مسأله کووید 19 که پیش آمد نیز باید کمیته های مختلف در ابعاد گوناگون همکاری کنند تا مشکل با سازماندهی متمرکز حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری سازنده دانشگاه های کشور برای رفع مشکلات جامعه

ضرورت همکاری سازنده دانشگاه های کشور برای رفع مشکلات جامعه