مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-17سياسي

آغاز مسابقات قرآن با حضور 300 نفر در استان اردبیل


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مسابقات قرآن در چهار رشته به همت اوقاف و امور خیریه و با حضور 300 نفر از علاقمندان این کتاب آسمانی در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مسابقات قرآن در چهار رشته به همت اوقاف و امور خیریه و با حضور 300 نفر از علاقمندان این کتاب آسمانی در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شد.

حجت الاسلام مهدی ستوده 26 تیر در مراسم آغازین مسابقات قرآن در اردبیل اظهار کرد: این مسابقات ویژه گروه سنی بالای 18 سال است که در چهار شهرستان استان به نمایندگی از کل شهرستان ها برگزار می شود تا منتخبین به مرحله استانی راه یابند.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی را در برگزاری این مسابقات یادآور شد و خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال گذشته تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات 120 درصد افزایش یافته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل افزود: در مرحله شهرستانی مسابقات به صورت متمرکز در شهر اردبیل و با حضور قاریانی از شهرستان های اردبیل، سرعین، نیر، نمین در سقاخانه اردبیل و مرکز نیکوکاری در حال برگزاری است.

ستوده بیان کرد: برای شهرستان های جنوبی استان مسابقات به میزبانی خلخال و مناطق شمالی استان نیز به میزبانی مشگین شهر و گرمی برگزار شده و منتخبین به مرحله استانی راه پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات قرآن با حضور 300 نفر در استان اردبیل

آغاز مسابقات قرآن با حضور 300 نفر در استان اردبیل