مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-17اقتصادي

دلالان برای کسب منافع شخصی علیه خودروسازان جوسازی می کنند


عضو هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صنایع خودروسازی کشور با اشاره به عرضه و تحویل خودروی شاهین به مشتریان گفت: شاهین فعلی همان خودرویی است که شورای رقابت ملاک قرار داده و قیمت گذاری کرده است.

- به نقل از سایپا، بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید خودروی ملی شاهین در شرکت سایپا، گفت: خودروی شاهین محصول جدید سایپا، خودرویی پیشرفته و مناسب برای بازارهای داخلی و خارجی با امکانات و قابلیت های روز است.

وی با اشاره به آپشن های متنوع این خودرو افزود: شاهین آپشن های متنوعی دارد که برای صنعت خودرو داخلی یک گام روبه جلو است و زمینه تسری این قابلیت ها به سایر خودروها را نیز فراهم می کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص قیمت گذاری شاهین، تصریح کرد: گزارش ها نشان می دهد قیمت گذاری این خودرو بر اساس اسناد مرتبط با هزینه تولید انجام شده و خودرویی که به بازار عرضه شده است عیناً همان خودرویی است که شورای رقابت در کلینیک خودرو ملاک قرار داده و براساس آن قیمت گذاری صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه در طرح های فروش و پیش فروش شاهین و سایر محصولات خودرویی، ملاک قیمتی، ابلاغیه های شورای رقابت است، گفت: تاکنون اقدامی مغایر با این امر از سوی خودروسازان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان برای کسب منافع شخصی علیه خودروسازان جوسازی می کنند

دلالان برای کسب منافع شخصی علیه خودروسازان جوسازی می کنند