مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-17سياسي

رییسی چگونه حکومت خواهد کرد؟


تا چند روز آینده، نظام جمهوری اسلامی شاهد یکی از بزرگترین «چرخشهای حکمرانی» و «پیچهای حاکمیتی» در تاریخ 42 ساله خود خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا معاف طی یادداشتی نوشت: تا چند روز آینده، نظام جمهوری اسلامی شاهد یکی از بزرگترین چرخشهای حکمرانی و پیچهای حاکمیتی در تاریخ 42 ساله خود خواهد بود و علاوه بر تغییرات بنیادین در روشها و منشهای دولتمردان، چهار هزار مدیر ارشد و سی هزار مدیر میانی در فاصله چندماه ابتدایی دولت تغییر خواهند کرد و یا خود را با راهبردها و رویکردهای جدید دولت تطبیق خواهند داد.

کشور ما در آستانه یک انتقال حکمرانی مهم قرار دارد.

انتقال حکمرانی از حکمرانی بد، فاجعه بار، بی انگیزه، بی اندیشه، بی انگیخته و ناطرازمند و نامتعادل غربگرایان غرب پرست که به بی عدالتیهای تصاعدی، بحرانهای فزاینده، ناکارآمدیهای اشباع شده و نابسندگیهای ساختارمند منجرشد، به دوره و عصر جدید جمهوری اسلامی که وعده دولت عدالت گستر، فسادستیز، علم خواه و اندیشه پیشه به مردم داده شده است، نخبگان و مردم سوالات مهم و زیادی پیرامون دوره پیش رو دارند: حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی چگونه حکومت خواهد کرد؟ کارگزاران دولت او و زمامداران جدید کشور واجد چه ویژگیهایی هستند؟ خط قرمزهای حکمروایی و زمامداری رییسی چیست؟ رییسی چگونه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی چگونه حکومت خواهد کرد؟

رییسی چگونه حکومت خواهد کرد؟